16 Ağustos 2012 Perşembe

Hakkımda ve Blogspot'umun Hakkında

Merhaba, benim adım Esra. Henüz 15 yaşındayım. Lise 2'ye gidiyorum, kova burcuyum falan filan deyip saçmalamayacağım ya da sizi sıkmayı düşünmmüyorum.
Bir Disney Channel izleyeniyim. Yaklaşık 3-4 yıldır. E hal böyle olunca Disney Channel ünlüleri hayranı da oluyorsun. Favori ünlüm Demi Lovato :)
Blogspot adresimde Onların fotoğrafları, onlardan haberler, (ara sıra) ders konuları, güncel haberler, Web Site'leriniz için yararlı şeyler olacak. Ve site ilgi görürse oyunlar, ingilizce çalışmaları hatta yarışmalar :)
Kısaca hayranı olduğum ünlüleri de tanıtmadan geçemeyeceğim. Sonuçta tanıtım yazım :D


Demi Lovato
                                                                      Miley Cyrus

1D

                                                                       Selena Gomez
Debby Ryan


Normalde çok daha fazla ve güzel resimleri var ve daha birçok ünlü, ama mobil takılan biri olduğu için bilgisayarda fazla resim bulunmamakta.

2 yorum:

  1. olsun hepsi birbirinden güzel ve karizmatikler .HSY

    YanıtlaSil
  2. süper 10 numara olmuş tamda oppan disney style...

    YanıtlaSil