31 Ağustos 2012 Cuma

Sevdiğim Şarkıların Çevirileri

Çok uğraşıyorum telefondan kopyala yapıştır olayları zor oluyor ama sizin için :)
  Skyscraper-Demi Lovato

Şarkı geçen yıl Ağustos ayında çıktı. Buna rağmen hala müzik ödüllerinde aday gösteriliyor :)
But I'm standing on my feet
Ama ben ayaklarimin üzerindeyim
You can take everything I have
Sahip oldugum her seyi alabilirsin
You can break everything I am
Herseyimi kirabilirsin
Like I’m made of glass
Camdan yapilmisim gibi
Like I’m made of paper
Kagittan yapilmisim gibi
Go on and try to tear me down
Git ve beni yikmayi dene
I will be rising from the ground like a skyscraper
Yerden yükselecegim, bir gökdelen gibi


Who Says-Selena Gomez
Eğlenerek dinlediğim ve söylediğim bir şarkı, tabi Selena'nın söylemesi ayrıı bir güzel :)

Who says
Kim söylüyor
Who says you're not perfect
Mükemmel olmadığını kim söylüyor
Who says you're not worth it
Buna değmeyeceğini kim söylüyor
Who says you're the only one that's hurting
Acı veren tek kişi olduğunu kim söylüyor
Trust me
Güven bana
That's the price of beauty
Bu güzelliğin bedeli
Who says you're not pretty
Kim söylüyor tatlı olmadığını
Who says you're not beautiful
Kim söylüyor güzel olmadığını
Who says
Kim söylüyor
 


Miley Cyrus-The Climb

Eski bir şarkı. Hannah Montana The Movie 2009 için söylendi. Tabi ben filmi izlemeden önce şarkıyı dinlemeye başlamışım haberim yok :) İşte nakarat:

There's always gonna be another mountain
.Burda her zaman başka bir dağ olacak
I'm always gonna wanna make it move.
Ben her zaman onu haraket ettirmek isteyeceğim
Always gonna be an uphill battle
Her zaman yokuş yukarı bir savaşta olacağım
Sometimes I'm gonna have to lose.
Bazen kaybetmek zorunda olacağım
Ain't about how fast I get there.
Buraya nasıl hızlı geldiğimle ilgili değil
Ain't about what's waitin on the other side.
Öbür tarafta neyin beklediğiyle ilgili değil
It's the climb. 
-Bir tırmanmadır

 

Demi Lovato-Fix A Heart

Unbroken albümünün en sevdiğim şarkılarından biridir. Gerçekten şarkıda sesi muhteşem çıkıyor, e anlamı da harika, hadi bakalım :)
Baby tell me how could you be so cruel?
Bebegim, anlat bana nasil bu kadar zalim olabildin?
It's like you’re pouring salt in my cuts
Sen sanki yarama tuz bastin
Baby I just ran out of band-aids
Bebeğim, ben kostum her seyin disinda
I don’t even know where to start
Nerede baslayacagimi bile bilmiyorum
Cause you can’t bandage the damage,
Çünkü sen yaralarimi saramadin
You never really can fix a heart
Sen gerçekten hiçbir zaman bir kalbi tamir edemezsin



Beğenirseniz devamı da gelir hadi amaaa :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder