27 Ağustos 2012 Pazartesi

İsveç Diyeti 3.gün Sonucu

Azıcık hayal kırıklığına uğradım ama bugün alışmaya başladım. Nefsime de hakim olabiliyorum. '3 günde kaç kilo verdin?' diye soracak olursanız 2.500 gr. Evet iyi bir rakam ama bu süreçte geri kalan günlerde kilom daha az mı azalacak diye düşünmeye başladım. Ve bundan endişeliyim. Çünkü dün yalnızca 300 gr verdim. Evet üzücü...
Her neyse, ama dün cidden doymuştum. Bugün menü daha katı bakalım yarın sabah tartıldığımdakaç kilo gözükeceğim. Bu arada günde 1-1,30 saat kadar yürüyüş yapıyorum. (Dün yapamadım sadece dans ettim onunda etkisi olabilir.) Her neyse..
Başlayacak olanlara bol şans :)
Bu öğlen menümüz doyurucuydu. Ama akşam 2 dilim port. suyu ve 100 gr yoğurt var brrr :D
Öğlen menümüz: 1 yumurta, 25 gr peynir, 1 havuç rende. Havuç tok tutuyor :)

Tabiki bu kadar havuç değil :)
Bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder