31 Ağustos 2012 Cuma

İsveç Diyetini Bırakıyorum

Dün İsveç Diyeti'nde 7.günümdü, 8. günün sabahı 400 gr daha vermişim. Toplamda 3.900 gr.
Neyse bunada şükür. Bundna sonra düzgün ve sağlıklı diyet yapacağım, az yiyeceğim ama sık yiyeceğim. Ayda 5 kilo kadar verilen diyetlerden yani. Ve okul zamanında spora devam edeceğim İnşallah. En azından haftasonları...
Şuan yaklaşık 5-7 kilo fazlam var. 2 ayda hallederim ne olacak ki?2 ay dediği su gibi geçer gider. Hem böyle olması çok sağlıksızdı. Bence sizde 1 hafta yapın. Zaten 2. hafta günde en fazla 200-400 gr verirsiniz. Tamam az değil diyeceksiniz bencede az değil fakat, ömrüm boyunca yediğim o yiyecekleri sürekli yiyememektense normalbir diyete başlayıp canımın çektiğinden azar azar yerim. Zaten az ekmek yemeye alıştım. Hem ben daha 15 yaşıındayım :) Herkes sadece sporla bile kilo verebileceğimi söylüyor. Bende öyle yaparım. Yavaş olsun sağlıklı olsun değil mi?
Her neyse pazartesi günü bir diyetisyenden düzgün bir diyet listesi almak istiyorum.
Sağlıcakla kalın lütfen İsveç Diyet'ini 7 günden fazla yapmayın. 30 kilo fazlanız mı var? 6 ayda rahat verirsiniz, sıkmayın kendinizi. Eskiden başkaları için kilo verirdim. Artık kendi sağlığım için kilo vereceğim. İsveç diyeti gerçekten bunları görmeme yardımcı oldu :)
Güçlü kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder